Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:37:59+01:00
10m*8m*6m=480m3


odp ;Trzeba zakupić 480m3 styropianu.
2010-02-23T20:38:24+01:00
2*10*8+2*10*6+2*8*6=160+120+96=376m²
2010-02-23T20:41:49+01:00
Budynek w kształcie prostopadłościanu ma wymiary 10m. na 8m. i wysokości 6m.Oblicz ile metrów styropianu trzeba kupić na ocieplenie budynku. Nie odliczaj okien ani drzwi

a = 10 m - długość budynku
b = 8 m- szerokość budynku
h = 6 m - wysokość budynku

Aby obliczyć ilość m² styropianu należy obliczyś powierzchnię budynku bez dachu i podstawy
P = 2sciany*a*h + 2 ściany *b*h
P= 2 ściany*10m*6m + 2ściany*8m*6m
P = 2*60 m² + 2*48 m²
P = 120m² + 96 m²
P = 216 m²
Na ocieplenie budynku potrzeba 216 m² styropianu