Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:40:13+01:00
A) 1m * 6m * 7m = 42m3
b)4cm * 4cm * 7 cm = 112 cm3
c)11cm * 9cm * 3cm = 297 cm3
d)3m * 0.1m * 2m = 0.6 m3
1 2 1
2010-02-23T20:43:04+01:00
A) Pp=1mx6m=6m²
Pb=1mx7mx2+6mx7mx2=98m²
Pc=6m²x2+98m²=110m²
b) Pp=4cmx4cm=16cm²
Pb=4cmx7cmx4=112cm²
Pc=16cm²x2+112cm²=144cm²
c) Pp=3mx1dm=3mx0,1m=0,3m²
Pb=3mx2mx2+0,1mx2mx2=12,4m²
Pc=0,3m²x2+12,4m²=13m²

Liczę na naj!.:***
1 5 1