Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:43:16+01:00
Żal mi cie -> Google jest od tego

Aleksander Batowski
Marcin Badeni
Piotr Bieliński
Stanisław Breza
Michał Hieronim Brzostowski
Adam Bukar
Mateusz Butrymowicz
Celestyn Czaplic
Franciszek Stanisław Hutten-Czapski
Adam Kazimierz Czartoryski
Ignacy Dembiński
Józef Drzewiecki
Ignacy Działyński
Ksawery Działyński
Tomasz Dłuski
Aleksander Michał Eysymont
Ignacy Giełgud
Mikołaj Glinka
Antoni Gliszczyński
Augustyn Gorzeński
Paweł Jerzy Grabowski
Marcin Grocholski
Ludwik Szymon Gutakowski
Janusz Stanisław Iliński
Jan Jeleński (konfederat targowicki)
Franciszek Jerzmanowski
Jacek Jezierski (kasztelan)
Benedykt Karp
Michał Kochanowski
Ignacy Komorowski (kasztelan chełmski)
Józef Joachim Komorowski
Wincenty Józef Komorowski
Tadeusz Korsak
Józef Kossakowski (pułkownik)
Stanisław Kossecki
Franciszek Antoni Kwilecki
Marcin Leżeński
Antoni Madaliński
Tadeusz Matuszewicz
Jan Nepomucen Małachowski
Józef Małachowski (poseł)
Stanisław Małachowski
Józef Miaskowski (szambelan)
Kajetan Miączyński
Tadeusz Morski
Fryderyk Józef Moszyński
Julian Ursyn Niemcewicz
Onufry Oborski
Jan Onufry Ossoliński
Józef Kajetan Ossoliński
Kazimierz Ossoliński
Nereusz Ostaszewski
Jan Nepomucen Potocki (1761-1815)
Stanisław Szczęsny Potocki
Filip Nereusz Raczyński
Kazimierz Raczyński
Józef Radzimiński
Jakub Rakowski
Pius Rogala Kiciński
Kazimierz Rzewuski
Eustachy Erazm Sanguszko
Aleksander Michał Sapieha
Ignacy Siwicki
Paweł Skórzewski
Marcin Slaski
Serafin Sokołowski
Stanisław Sołtan
Stanisław Sołtyk
Wojciech Suchodolski
Jan Suchorzewski
Teodor Szydłowski (wojewoda płocki)
Antoni Trębicki
Karol Urbański
Walenty Sobolewski
Tomasz Wawrzecki
Józef Weyssenhoff (publicysta)
Ignacy Wyssogota Zakrzewski
Zenon Kazimierz Wysłouch
Józef Zabiełło
Józef Zajączek
Aleksander Zieliński
Feliks Łubieński
Jan Paweł Łuszczewski
3 1 3
2010-02-23T20:46:13+01:00
Ignacy Potocki,Hugo Kołłątaj,Stanisław August,Julian Ursyn Niemcewicz.
Marszałkowie:Stanisław Małachowski,Nestor Sapieha.
1 5 1
2010-02-23T20:46:53+01:00
Kazimierz Nestor Sapieha marszałek konfederacji litewskiej
Hugo Kołątaj
Ignacy Potocki
Stanisław Małachowski
książe Józef Poniatowski
Andrzej Zamoyski
Stanisław Staszic
Jan Suchorzewski
Stanisław Kublicki
Julian Ursyn Niemcewicz
1 1 1