Odpowiedzi

2009-10-17T11:46:38+02:00
1. Mech torfowiec żyje w miejscach wilgotnych i bagnistych, tworząc wraz z innymi roślinami charakterystyczne zbiorowiska roślinne zwane torfowiskami.
2. ?
3. Torf powstaje w wyniku torfienia, które polega na gromadzeniu i humifikacji szczątków roślinnych w czasie nadmiernego uwilgotnienia.
4. Torf wykorzystuje się w ogrodnictwie jako podłoże do hodowli roślin, do wyrobu leków i kosmetyków.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T12:00:00+02:00
1.mchy torfowce zyja w wilgotnych i bagnistych miejscach .
2.łodyga stale rośnie na długość,a te części na dole zamierają powoli.ich liście dzielą sie na dwa rodzaje komórek jedna jest odpowiedzialna za fotosynteze a pozostałe za ilość wody.
3.Torf powstaje w efekcie <rozkładania się roślin>obumarłych roślin bagiennych .
4.torf był wykorzystywany do gospodarki
7 3 7