Podaj po cztery przykłady liczb:
a) całkowitych, które nie są naturalne:..............................
B)wymiernych, które nie są całkowite:..............................
c)wymiernych, które nie są dodatnie:................................


Proszę o szybką pomoc ! :)

3

Odpowiedzi

2010-02-23T20:48:06+01:00
A) -2 , -13, -40, -5
b) 0,4 ; 1,2 ; -6,25 ; -1,44
c) - 0,4 ; -6 ; 0 ; -2,6
69 4 69
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:48:29+01:00
A) -3, -5 , -8, -33, -125
b) ¼, ½,¾, ⅓, ⅔
c) -⅕, -⅖, -5, -⅛, -8

I definicje na wszelki wypadek
liczby
całkowite liczby dodatnie i ujemne nie zwierające ułamków
naturalne: 1,2,3,4,5,6,7,8,9...
wymierne są to liczby które można wyrazić stosunkiem a przez b przy czym b jest różne od zera
116 4 116
2010-02-23T20:52:01+01:00
A)....-999,-998,(...)-2,-1.
B)np. 2i1/3 lub 58/8
C)np. -3= -3/1 lub -4 = -4/10

to jest raczej na bank dobrze !!!
59 3 59