Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:47:24+01:00
Dziecko od najmłodszych lat rozwija się pod wpływem oddziaływania różnych grup społecznych, instytucji, czynników tworzących pozaszkolne środowisko jego życia. W tym środowisku odbywa się edukacja dziecka, nieszkolna, zwana równoległą, obejmująca oddziaływania zamierzone, planowe jak też samorzutne, okazjonalne. Dzięki oddziaływaniom środowiskowym dziecko ma możliwość poznawania nieznanych mu faktów, zjawisk dotyczących różnych dziedzin życia społecznego, nauki, techniki, kultury.
2010-02-23T20:49:16+01:00
Telewizja dla dziecka jest czyms wartościowym . telewizor dla dziecka jest nauka dziecko uczy sie poprzez ogladania także rozbudowuje mu sie wyobrażnia myśle że to wystarczy