Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-17T11:45:44+02:00
A)jedna trzecia=0,333333
b)pięć szóstych=0,833333
c)cztery siódme=0,571428571428
d)siedem dwunastych=0,58333
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T11:48:06+02:00
A)jedna trzecia=0,33333...=0,(3)
b)pięć szóstych=0,8333333...=0,8(3)
c)cztery siódme=0,5714285714....=0,(5714280
d)siedem dwunastych=0,583333...=0,58(3)
2009-10-17T11:48:09+02:00
A)0,(3)
b)0,8(3)
c)0,(5714285)
d)0,58(3)