Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T11:51:29+02:00
Egipt zwany był darem nilu ponieważ Nil wylewał każdego roku i użyźniał tereny rolne. Egipcjanie sadzili zboża które za sprawą sztucznego nawadniania niedługo potem kwitły i nadawały się do zbioru. Choć Nil wylewał tylko raz w roku dzięki irygacji plony można było zbierać dwa razy do roku.
185 4 185
2009-10-17T11:51:44+02:00
Egipt nazywano "darem Nilu" , ponieważ Nil wylewał nad Egiptem co użyźniało ziemie dając więcej plonów.
106 3 106
2009-10-17T11:52:57+02:00
Egipt darem Nilu – Egipt zwany był darem nilu ponieważ Nil wylewał każdego roku i użyźniał tereny rolne. Egipcjanie sadzili zboża które za sprawą sztucznego nawadniania niedługo potem kwitły i nadawały się do zbioru. Choć Nil wylewał tylko raz w roku dzięki irygacji plony można było zbierać dwa razy do roku.
71 3 71