Odpowiedzi

2010-02-23T21:03:44+01:00
F(x)= x+3
x+3=0
x=-3

f(x)= 5-9x
5-9x=0
-9x=-5/:(-9)
x=5/9


f(x)= 6x+4
6x+4=0
6x=-4/6
x=-4/6

f(x)= 8x
x=-8

Mam nadzieję że o to chodziło....


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:11:38+01:00
A) x=-3
b) x=5/9
c) f(x)=4 -brak miejsc zerowych
d) f(x)=x²-16 -> x=4 v x=-4
e) x=-2/3
f) x=5 v x=-5
g) x=0
h)-
i) x= √7 v x= -√7
j) x=3 v x=-3
k) x=√6 v x=-√6
l) brak
ł) x=3√2 v x=-3√2
m) x=0 v x=2
n) x=0 v x=4