Odpowiedzi

2010-02-23T20:57:49+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:04:24+01:00
Jedynym wyjściem na rozwiazanie twojego problemu to poprostu zapytac na PW. Jednakze moze to byc kazdy program to obrobki filmu, przykladowo:
- Vegas Movie Studio
- Adobe Premier Pro(dla bardziej zaawansowanych)

Pozdro :)

Pełne wersje znajdziesz na torrentach badz aresie.

PS.
A.p. jest bardziej pod obróbki graficzne niż do klejenia filmow :)
1 5 1