Odpowiedzi

2010-02-23T20:58:57+01:00
Apostrofa - np.Chcesz,czegoś od nas?
Inwokacja -np.Boże,dlaczego opuściłeś mniee?
Porównania -np.zimny jak lód
Epitety- np.gorzkie łzy
Antonimy - np. biało-czarny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:13:12+01:00
Epitet, np. czarna kurtka
Porównanie, np. biały jak mleko
Oksymoron, np ciepły lód
Homonim, np. ranny(zraniony) ranny(o poranku)
Epifora, np. Tęskno mi, Panie
Onomatopeja, np. hau, hau
1 1 1