1.Uzupelnij tekst z lukami.w kazdym z zdań 2.1 -2.4 wpisz w luke wyraz z ramki w odpowiedniej formie.Oraz prosez o przetlumaczenie tego tekstu na j.polski

good come real have

Hi kate!
Im sorry youre ill and cant go to school.We (2.1).................
a Biology test today. It was (2.2)..................easy; Im sure I passed it. The teacher said you can do it next week.Please let me know when you(2.3)........................ back exactly.
I hope you get(2.4)........................soon!
Peter
2.Wybierz odpowiednie reakcje jezykowe.
3.1 Jestes w Anglii i chcesz zapytac o cenę swetra w sklepie co powiesz?
A.How much is the sweater?
B. How many sweaters are there?
C.How big is the sweater?
3.2 co powiesz pytając przechodnia o wskazanie drogi do londynskiego big bena?
A. Excuse me, is the big ben?
B -II- ,is big ben in LOndon?
c.-II- how do I get to big ben?
3.3 Planujesz zaproponowac koledze z Anglii wyjscie do kina.CO powiesz?
A.Would you like to go to the cinema?
B.Do you go to the cinema?
C,should we go to the cinema?
dzieki)

2

Odpowiedzi

2010-02-23T21:03:55+01:00
2.1 had
2.2 really
2.3 will come
2.4 better
3.1 A
3.2 C
3.3 A
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:07:17+01:00
2.1 had
2.2 really
2.3 will come
2.4 better

Cześć Kate,
przykro mi, że jesteś chora i nie możesz chodzić do szkoły. Dziś mieliśmy test z biologii. Był naprawdę prosty, jestem pewna, że go zdam. Nauczyciel powiedział, że możesz go zrobić( napisać) w przyszłym tygodniu. Proszę daj mi znać kiedy dokładnie wrócisz. Mam nadzieję, że wyzdrowiejesz wkrótce
Peter

3.1 a
3.2 c
3.3 a