Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:07:56+01:00
*

Pewnej nocy, kiedy trzy planety ustawiły się w jednej linii, Lara Croft odkryła pomiędzy pudłami przywiezionymi dwadzieścia lat wcześniej z jednej z archeologicznych wypraw swojego nieżyjącego ojca lorda Croft tajemniczy zegar.
Kiedyś ojciec opowiedział jej o tajnej organizacji Illuminati, która poszukuje starożytnego zegara - klucza do przestrzeni i czasu. Klucz ten jest trójkątem wykonanym z krystalicznego metalu i 5000 lat temu został użyty do pokonania wrogów organizacji.
Jeśli dwie części tego trójkąta kiedykolwiek zostaną złożone, czas się zatrzyma, przodkowie wrócą do życia, a los ludzkości zostanie zmieniony na zawsze.
Lara ma 48 godzin do czasu, kiedy wszystkie planety staną w jednej linii i dojdzie do całkowitego zaćmienia - wtedy moc trójkąta będzie największa. Jeśli jej misja się nie powiedzie następna taka sytuacja nastąpi za 5000 lat.
W swojej misji Lara wyrusza do Kambodży gdzie znajduje się Grobowiec Tańczącego Światła kryjący jedna cześć tajemnicy, a następnie na Syberię gdzie w Świątyni Dziesięciu Tysięcy Cieni znajduje się druga cześć sekretu.
Czy 48 godzin wystarczy, aby Lara Croft odkryła tajemnicę i ocaliła wszechświat?

1 5 1
2010-02-23T21:12:37+01:00
I think, that film "Lara Croft : Tomb Raider" is a really good film. It has got a great history with many dynamic actions. In this film plays Angelina Jolie, one of the best and the most beautiful actress on the Earth.There are many situations,when Angelina shoots from her gun to the enemies. I hope, that you will watch it, because it's fantastic.
2 2 2