Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:09:39+01:00
A) 2k-1 + 2k+1 /2 = 4k/2= 2k
b) 2k-3 + 2k+1 + 2k+5 /3 = 6k+3/3 = 3(2k+1)/3 = 2k+1
c) 2k+1 + 2k+2 + 2k+3 /3 = 6k+6/3 = 2k+2
2 5 2
2010-02-23T21:12:16+01:00
A]
2 k - 1 + 2k + 1.......4k
_____________ = ____ = 2k
........2................2


b ] 2 k - 3 + 2 k + 1 +2k + 5 ........6k + 3
_______________________ = ___________ = 6k
..............3......................... 2


c] nie wiem

te kropki to spacje