Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T21:07:04+01:00
Gatunek publicystyczno-literacki, przedstawia rzeczywiste zdarzenie i towarzyszące mu okoliczności, autor reportażu opowiada o zdarzeniach, których był świadkiem lub których przebieg zna z relacji świadków, dokumentów lub innych źródeł. Ze względu na tematykę wyróżniamy reportaże: społeczno-obyczajowe, podróżnicze, wojenne, sądowe, polityczne, popularnonaukowe. Ze względu na formę publikacji i związane z nią środki ekspresji mówi się o reportażu literackim, radiowym, telewizyjnym, filmowym i fotoreportażu.
1 5 1
2010-02-23T21:07:11+01:00


jest krótki, zawiera dokładne informacje

opowiada o zdarzeniu dokladnie okreslajac czas i miejsce

mowimy w nim o wlasnych odczuciach i wyrazamy swoje zdanie

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:08:11+01:00
Reportaż przedstawia rzeczywiste zdarzenie i towarzyszące mu okoliczności, autor reportażu opowiada o zdarzeniach, których był świadkiem lub których przebieg zna z relacji świadków.Reportaż opiera się na wydarzeniach autentycznych.
2 3 2