Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T12:07:16+02:00
Ponieważ dwutlenek węgla całkowicie odcina dopływ tlenu, a woda czasami może tylko powiększyć pożar, są substancje które stają się bardziej palne pod wpływem wody. Ponad to woda przewodzi prąd elektryczny więc nie można stosować wody przy ich gaszeniu :)
2009-10-17T12:07:44+02:00
Ponieważ jeśli pali się oliwa czy benzyna gaszenie wodą nie jest skuteczne. ponieważ oliwa nadal będzie się palić. Np. też nie można gasić wodą urządzeń elektrycznych które się zapaliły bo można się poparzyć itp. należy gasić je pianą.