Czesc ludzie.! :D

Mam do Was prosbe. :D Potrzebuje napisu "call of duty 4"

Prosze o rozwiazanie jak najszybciej , gdyz , iz, poniewaz jest mi to pilnie potrzebne. :))
W zalaczniku jest mniej wiecej przyklad jak ma to wygladac. :)

Daje najjj. ; *>
Pozdr. :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:31:18+01:00
Http://replayy.com/images/call-of-duty-4-modern-warfare-1.jpg na tej stronie jest jakies
2010-02-25T18:13:08+01:00