Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:10:46+01:00
1 mol wody - 3 mole atomów
3 mole wody - x
x = 9 moli atomów

1mol - 6,02 ×10²³ sztuk
9 moli - x
x = 54,18×10²³ atomów
1 5 1
2010-02-23T21:30:04+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1mol H2O-----3*6,02*10^23 atomów
3mole H2O-----x atomów
x=3*3*6,02*10^23
x=54,18*10^23 atomów
1 5 1