Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:15:01+01:00
Napisałbym list do mojej cioci, ale nie mam długopisu.
napisałbym list do władz miasta o chodniki, ale nie mam czasu.

Napisałbyś tą pracę domową wreszcei!
Czy napisałbyś mi 2zdania w języku angielksim?

Napisąłbyś mi opowiadanie
Napisałbyś mi swój nr. telefonu?

Napisałabyś mi swój adres?
Napisałbyś mi imiona swojego rodzeństwa?

Czy ono napisałoby mi swoje imię?
Dzecko napisało mi adres swojego domu.

1 5 1
2010-02-23T21:20:28+01:00
L.pojedyncza
1.osoba dałabym jej słodycze
2.osoba dałabyś jej słodycze
3.osoba dałby/dałaby jej słodycze

L.mnoga
1.osoba dałybyśmy..............- tu napisz to samo co u góry
2.osoba dalibyście..............
3.osoba daliby............

L.pojedyncza L.mnoga
1. mogłabym........... 1.moglybyśmy......
2 mogłabyś........... 2.mogłybyście.......
3 moglaby/moglby.. 3.mogliby
2 4 2