Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:14:29+01:00
Łodyga zielna jest nietrwała, obumiera zazwyczaj na końcu okresu wegetacyjnego. Charakterystyczna jest dla roślin jednorocznych albo dwuletnich ( słonecznik)

Łodyga zdrewniała jest trwalsza i występuje u drzew i krzewów. Spotykamy ja także u niektórych krzewinek np. u wrzosu.
12 4 12
2010-02-23T21:16:03+01:00
Zielne wystepują u roślin drobnych, są miękkie zielone, delikatne,jest nietrwała,
zdrewianłe występują u drzew, krzewów, krzewinek i są masywne, twarde
6 4 6