Odpowiedzi

2009-10-17T12:07:53+02:00
Organizmy cudzożywne nie mają zdolności
wytwarzania pokarmu dlatego muszą pobierać
potrzebne związki w gotowej postaci z otoczenia.

Pasożyty-ich miejscem zdobywania pokarmu są
inne organizmy żywe. Przytwierdzają się do skóry
żywiciela i pobierają z jego ciała płyny ustrojowe
zawierające pokarm.(przykłady:huba,komar,pchła)

inne organizmy cudzożywne pobierają pokarm z otoczenia.
31 3 31
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T12:11:33+02:00
Pasożyt stale lub okresowo wykorzystuje organizm żywiciela. Może on doprowadzić organizm żywiciela do skrajnego wyniszczenia, rozmaitych chorób a nawet śmierci. Organizm cudzożywny pobiera pokarm ze środowiska i nie jest szkodliwy w takim stopniu jak pasożyt.
65 4 65