Pilnie potrzebuję na dzis :( dam naaj ;*
Przetlumacz z angielskiego na polski:
1. going out with
2. picked up
3. bring up
4. had a row
5. had a good time
6.dressed up as
7.getting on well with
8.enjoyed herself
9. looking after
10.made up with
11. split up
12 take care of

3

Odpowiedzi

2010-02-23T21:22:24+01:00
1. wychodzić z
2. zabierać
3. wychować
5. był dobry czas
6. przebrany za
7. wsiąść do dobrze
8. cieszyć się
9. opiekować
10. składać się z
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:23:50+01:00
1. going out with- wychodząc z ...
2. picked up- wybrał
3. bring up -przynieś
4. had a row -miał rząd
5. had a good time -miał dobry czas
6.dressed up as -wystroił się jako
7.getting on well with -dostając się na dobre z ...
8.enjoyed herself -dobrze się bawił
9. looking after- opiekowaC sie
10.made up with - wykonane z..
11. split up -dzielić się
12 take care of -uważaj na siebie
1 1 1
2010-02-23T22:00:01+01:00
1. z pójście na zewnątrz
2. podniesiony
3. podnosić
4. pokłócić się
5. dobrze się bawić
6. przebrać się
7.z kontynuowanie dobrze
8.dobrze się bawić
9. zajmując się
10.pogodzić się
11. rozdzielać się
12 opiekować się

;)