Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:21:34+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/gimnazjum/historia/staro%C5%BCytno%C5%9B%C4%87/24463-rozrywki_staro%C5%BCytnych_rzymian.html
10 2 10
2010-02-23T21:26:51+01:00
W zamożnych domach chętnie i często ucztowano.Główną atrakcją uczty nie było jednak jedzenie, lecz picie wina i ożywiona dyskusja.Do bardzo popularnych rozgrywek należała gra w kości.Goście brali udział w grach towarzyskich, z zabawiali ich również muzycy, akrobaci i tancerki.

;]
19 4 19