Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:26:48+01:00
12dm=120cm
0.5m=50cm
V=20cm*120cm*50cm=120000cm³

20cm=0.2m
12dm=1.2m
V=0.2m*1.2m*0.5m=0.12m³
2010-02-23T21:27:20+01:00
20cm*12dm*0,5m=20cm*120cm*50cm=120 000cm³=0,12m³
  • Ynka
  • Początkujący
2010-02-23T21:28:21+01:00
Prostopadłościan ma wymiary 20 cm x 12 dm x 0,5 m Wyraz objetość tego graniastosłupa w cm oraz w metrach

20cm=0,2m
12dm=1,2m
0,5m

0.2*1,2*0,5=0,12m^3=120000cm^3 ;)