3.skróć oba ułamki i odpowiedz czy są one równe.

a)sześc ósmych i dziewięć dwunastych

b)sześc dziesiątych i dziewięć piętnastych

c)sześc dwudziestych czwartych i dziesięć czterdziestych

d)dwanaście dwudziestych pierwszych i szesnaście dwudziestych ósmych


3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T21:28:26+01:00
A)sześc ósmych i dziewięć dwunastych

0,75 = 0,75

b)sześc dziesiątych i dziewięć piętnastych

0,6 = 0,6

c)sześc dwudziestych czwartych i dziesięć czterdziestych

0,25 = 0,25

d)dwanaście dwudziestych pierwszych i szesnaście dwudziestych ósmych

0,6 = 0,6

6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:29:25+01:00
A)tak są równe
b) tak są równe
c) tak są równe
d) tak są równe
3 5 3
2010-02-23T21:32:11+01:00
A.6/8 i 9/12 czyli 3/4=3/4
b.6/10 i 9/15 czyli 3/5=3/5
c.6/24 i 10/40 czyli 1/4=1/4
d.12/21 i 16/28 czyli 4/7 = 4/7

wszystkie są równe !!
Na pewno dobrze
6 5 6