Odpowiedzi

2010-02-23T21:33:48+01:00
A) ⅖ i ⅜
¹⁶/₄₀ > ¹⁵/₄₀

b) ¾ i ⁷/₉
²⁷/₃₆ < ²⁸/₃₆

c) ⅗ i ⁷/₁₀
⁶/₁₀ < ⁷/₁₀
38 3 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:33:58+01:00
A)dwie piąte i trzy ósme
szesnaście czterdziestych i piętnaście czterdziestych

b)trzy czwarte i siedem dziewiątych
dwadzieścia siedem trzydziestych szóstych i dwadzieścia osiem trzydziestych szóstych

c)trzy piąte i siedem dziesiatych
sześć dziesiątych i siedem dziesiatych
41 4 41
2010-02-23T21:39:52+01:00
A) szesnascie czterdziestych i pietnaście czterdzistych
b)dwadzieścia siedem trzydziestych szóstych i dwadzieścia siedem trzydzistych szóstych
3)szesc dzisiatych i siedem dzisiatych
17 3 17