Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T21:39:08+01:00
1cm x 0,75cm
ponieważ w rozmiar w skali 1:1 są równe 2cm na 1.5cm i wystarczy je tylko podzielić na 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:39:46+01:00
Skoro masz prostokat o wymiarach 3 na 4
i masz narysowac go w skali 2:1 tzn ze ma byc 2razy wiekszy od normalnego czyli 3*2=6 4*=8, ma miec wymiary 6 na 8
w skali 1:2 ma byc dwukrotnie mniejszy czyli jego boki musza miec wymiary 1,5 cm i 2cm;]