Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:48:13+01:00
Krótko + nie z neta

Poprzez środki uzależniające np. alkohol, narkotyki ludzie zaczynają tracić koncentrację(są zdekoncentrowani). Często nie wiedzą nawet dobrze co się wokół nich dzieje. Pojawiają się także różne halucynacje, powodujące poważne skutki(np. wypadki,itd.) .
2010-02-23T21:49:14+01:00
Osłabienie pola widzenia,brak koncentracji, wolniejsza reakcja na bodźce zewnętrzne.