Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:50:15+01:00
Penelopa, żeby nie mieć innego męża zaczęła szyć swoją suknię ślubną, lecz kiedy ją skończy miała wybrać sobie nowego męża. Atena podpowiedziała jej by co noc trochę tą suknie rozprówała i dzięki temu jej mąż zdążył na czas.
2010-02-23T21:53:09+01:00
Penelopa cały dzień tkała suknię ślubną i mówiła,że nie wyjdzie za mąż dopóki nie będzie ona gotowa,a ponieważ każdej nocy pruła to co utkała udało jej się uniknąć małżeństwa aż do powrotu Odyseusza.