Odpowiedzi

2010-02-23T22:15:32+01:00
1
całkowitego
2CH3OH+3O2---------------2CO2+4H2O
półspalania
CH3OH+O2-------------------CO+2H2O
niecałkowitego
2CH3OH+O2-------------------2C+4H2O
2
C2H5OH + 3 O2--------2 CO2 + 3H2O
C2H5OH + 2 O2--------2 CO + 3H2O
C2H5OH + O2--------2 C + 3H2O

3
2 C3H7OH + 9O2--------6 CO2 + 8 H2O
C3H7OH + 3 O2--------3 CO + 4 H2O
2 C3H7OH + 3 O2--------6 C + 8 H2O

4
C4H9OH + 6 O2--------4 CO2 + 5 H2O
C4H9OH + 4 O2--------4 CO + 5 H2O
C4H9OH + 2 O2--------4 C + 5 H2O
47 4 47
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T22:18:48+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).

METANOL
2 CH3OH + 3 O2-------->2 CO2 + 4 H2O (spalanie całkowite)
CH3OH + O2-------->CO + 2H2O (półspalanie)
2 CH3OH + O2-------->2 C + 4 H2O (spalanie niecałkowite)

ETANOL
C2H5OH + 3 O2-------->2 CO2 + 3H2O
C2H5OH + 2 O2-------->2 CO + 3H2O
C2H5OH + O2-------->2 C + 3H2O

PROPANOL
2 C3H7OH + 9O2-------->6 CO2 + 8 H2O
C3H7OH + 3 O2-------->3 CO + 4 H2O
2 C3H7OH + 3 O2-------->6 C + 8 H2O

BUTANOL
C4H9OH + 6 O2-------->4 CO2 + 5 H2O
C4H9OH + 4 O2-------->4 CO + 5 H2O
C4H9OH + 2 O2-------->4 C + 5 H2O

30 1 30