Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T22:15:28+01:00
6 sekund - 54 metry - mnożymy przez 10
60 sekund - 540 metrów
1 godzina i 20 min = 80 min
x - ile kilometrów przejdzie?
x = 80 min * 540m/min = 43 200 m = 43,2 km

Kolarz przejedzie w czasie 1 godziny i 20 minut z tą prędkością 43,2 km .
13 4 13
2010-02-23T22:17:00+01:00
1 godzina 20 min = 80 min
60 sekund - 540 metrów
6 sekund - 54 metry razy 10
x - ile przejedzie?
x = 80 min x 540m/min = 43 200 m = 43,2 km

odp:kolarz przejedzie przez godzine i 20 minut 43,2 km
10 3 10
2010-02-23T22:22:29+01:00
54m/6s/*10
540m/1min/(prędkość)

s-droga
t-czas-80min
V-prędkość-540m/min
s=V*t
s=540m/min*80min
s=43 200m=43,2km
odp.kolarz w 1h 20min przejeżdża 43,2km
proste 540m n1 min prendkosci