Odpowiedzi

2010-02-23T22:20:52+01:00
A)
9dm ³ = 9l
3000ml = 3l
4500 ml = 4,5l
250 ml = 0,25l
34 ml = 0,034l

b)
8 l = 8000ml
9.5 l = 9500 ml
4 dm ³ = 4000 ml
81 cm ³ = 81ml
527 cm ³ = 527ml

c)
15 l = 15dm³
3.7l = 3,7dm³
8000 cm³ = 8dm³
6000 ml = 6dm³
3 3 3
2010-02-23T22:29:51+01:00
9dm(3)-0,9l
3000ml-3l
4500ml-4,5l
250ml-0,25l
34ml-0,034l

8l-8000ml
9,5l-9500ml
4dm(3)-400ml
81cm(3)-810ml
527cm(3)-5270ml


15l-1500dm(3)
3,7l-370dm(3)
8000cm(3)-80dm(3)
6000ml-600dm(3)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T22:36:46+01:00
W litrach
9dm³ = 9 L
3000ml=3 L
4500ml = 4,5 L
250ml = 0,25 L
34ml = 0.034 L

w mililitrach
8 L = 8000 ml
9.5 L = 9500 ml
4 dm³=4000 ml
81 cm³ = 81 ml
527 cm³ = 527 ml

w decymetrach sześciennych
15 L = 15 dm³
3.7 L = 3,7 dm³
8000 cm³ = 8 dm³
6000 ml = 6 dm³

pozdrawiam :)
2 3 2