Odpowiedzi

2010-02-23T22:25:43+01:00
A)
V=Pp*h
V=10*10*h
h=1cm

b)
V=Pp*h
Pp=V\h
Pp=20\5=4cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T22:28:33+01:00
1)
V=1/3 * Pp * h
100= 1/3 *100 *h /:100
1=1/3 *h /*3
h=3 cm

2)
20=1/3 * Pp * 5 /*3
60=Pp*5 /:5
Pp=12 cm²
2010-02-23T22:30:06+01:00
A)
V=(1/3)*Pp*H
V=100 cm^3
a=10 cm
Pp=a^2=10^2=100 [cm^2]
Więc podstawiając do wzoru na objętość otrzymujemy:
100=(1/3)*100*H
Stąd otrzymujemy:
H=3 [cm]

b)V=(1/3)*Pp*H
Wstawiając do wzoru otrzymujemy:
20=(1/3)*Pp*5
stąd
Pp=12 [cm^2]