Jakie podatki będzie musiał zapłacić właściciel firmy transportowej, do której należą m.in. plac parkingowy i budynek biurowy.
Jeśli ma to w czymś pomóc to to pytanie jest z ćwiczenia 4/109 w podręczniku "Dziś i jutro" kl.II
Proszę o szybką odpowiedź... Pilne...
Z góry dziękuje :-))

2

Odpowiedzi

2010-02-23T22:27:34+01:00
Podatek od nieruchomości. Od budynku biurowego wg. stawki jak od działalnosci gospodarczej a parking nalezy potraktowac jako budowlę i zapłaci 2 % od jej wartości
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T22:28:29+01:00
Podatek dochodowy od osób prawnych (CIT)w każdym roku
+ podatek od nieruchomości
5 5 5