Odpowiedzi

2010-02-23T23:10:45+01:00
Gleby pyłowe (w tym lessy), a także piaski
2010-02-23T23:12:06+01:00
Woj. śląskie i małopolskie głównie z tego względu, iż jest to obszar silnie uprzemysłowiony, a tym samym bardzo wpływający na atmosferę i glebę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T23:12:27+01:00
Wyżyna Lubelska,Sandomierska,
okolice Krakowa
Podgórze Sudeckie
Karpaty
Sudety
pojezierza (nachylenie stoków oraz zwiekszone opady)
3 5 3