Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T12:45:18+02:00
Rośliny:
sosna zwyczajna,
tulipan,
mocarka kanadyjska,
grab zwyczajny,
buk pospolity,
jesion wyniosły,
olcha czarna,
lipa drobnolistna,
topola osika,
sosna limba.

zwierzęta:
paź żeglarz (motyl),
krzyżak ogrodowy,
zimorodek zwyczajny,
rak szlachetny,
konik polny,
mrówka rudnica,
krab tęczowy,
husarz władca,
nornica ruda,
pływak żółtobrzeżek.
2 4 2
2009-10-17T12:46:13+02:00
1. pies domowy
2. żółw błotny
3.bernikla kanadyjska
4wiewiórka pospolita
5niedźwiedź brunatny
6foka szara
7kormoran czubaty
8bocian biały
9chomik europejski
10pelikan różowy

Rośliny
1storczyca kulista
2storzan bezlistny
3ponikło wielołodygowe
4szafirek miękkolistny
5tajęża jednostronna
6śnieżyczka przebiśnieg
7wełnianeczka alpejska
8żłobik koralowy
9żłobik koralowy
10marzyca czarniawa
2 5 2