Odpowiedzi

2010-02-23T23:34:49+01:00
Ściółka: zgniłe liście, opadłe igły, opadłe owoce
Runo:poziomki, szczaw zajęczy, porosty
Krzewy: Kalina, porzeczka, jeżyna
Wysokie drzewa: buki, dęby, brzozy
38 3 38
2010-02-23T23:36:59+01:00
Runo leśne - mchy paprocie owoce lesne (jagody, jerzyny, poziomki) grzyby
ściółka - gałązki, liście, mech, szyszki
podszyt - malina, jałowiec, młode drzewa, krzewy
korony drzew - np sosna dąb grzb lipa leszczyna
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T23:46:22+01:00
Ściółka; suche liście i gałęzie, owoce, nasiona,
Runo leśne; poziomki, skrzypy, mchy,
Podszyt; młode drzewa, jarzębina, leszczyna
Korony drzew; dąb, kasztanowiec,lipa
69 4 69