Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T06:56:23+01:00
3 pierwsze przykazania odnosza sie doBoga, a pozostałe(7-10) do relacji międzyludzkich, Dekalog dotyczy wszystkich sfer życia człowieka, przykazania są bardzo czesto łamane i mozna to łatwo i szybko zaobserwowac w szczegolnosci u mlodzierzy :)
5 4 5
2010-02-24T12:29:42+01:00
3-do boga
7- do ludzi

kazdy z nas powinien przestgrzegac wszystkich przykazan
3 2 3