Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T07:14:41+01:00

Moje Opowiadanie to :
Współczesna Europa i Swiat marzy mi się przede wszystkim z tolerancyjnymi idełami ....

Marzy mi się więc Europa wielokulturowa i tolerancyjna. Chciałabym przechadzać się Krakowskim Przedmieściem w Warszawie i mijać Żydów w ich tradycyjnych strojach. Gdy siedziałabym na Placu Zamkowym i piła moją ulubioną colę , chciałabym słyszeć grających i wesolących się Cyganów. Nie miałabym nic przeciwko, żeby obok kościoła katolickiego stanął islamski meczet. Na pewno umiałabym uszanować prawo do publicznego manifestowania swoich uczuć przez osobników tej samej płci.

Powiedzmy dobitnie, że jednostka powinna być wolna w swoich wyborach, które zawsze należy uszanować, o ile nie poniewierają godności innych osób ...
Oto mój wizerunek współczesnej Europy i całego Swiata !:)
pozdrawiam :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T07:23:30+01:00
Parę dni temu Kasia przyjechała do swojej kuzynki Sandry na wakacje.Były wspaniałymi kuzynkami, świetnie się dogadywały.
Codziennie gdzieś chodziły zwiedzać miejscowość i jej okolicę. Za każdym razem robiły sobie setki zdjęć.
Tego dnia też tak było.........
Wybrały się nad jezioro........
Poznały tam super dwóch chłopców.......
Od razu się w jednym z nich zakochały, lecz Sandra nie wiedziała,iż Kasia to samo czuje co ona do Michała(bo tak miał na imię jeden z nich chłopak). Było też odwrotnie........
Ciągle cała grupka chodziła gdzieś tego dnia......
Robili również zdjęcie,żeby po wakacjach pokazać to koleżankom w szkole........
Po tym kiedy mieli się już żegnać Michał zapytał Kasi czy mogłaby się następnego dnia z nim spotkać.......
Ona się od razu zgodziła......Cieszyła się bardzo z tego powodu, jednak nie wiedziała jak zareaguje na to Sandra....
Następnego dnia dziewczyna przygotowywała się na spotkanie. Kuzynka zapytała się gdzie tym razem idą, a ona jej odpowiedziała,że tym razem ona idzie, ale bez Sandry..
Kiedy powiedziała jej gdzie się wybiera, Sandra bardzo się zdenerwowała, powiedziała,ze tak nie robią sobie na złość kuzynki,że bardzo się na niej zawiodła,ze idzie bez niej.......
Dziewczyny tak się pokłóciły,że jeszcze w tym samym dniu Sandra wyjechała już do swojego domu nie żegnając się nawet z Kasią.
Wszystkie zdjęcia jakie miały razem obie spaliły.
Tak zakończyła się przyjaźń między wcześniej wspaniałymi kuzynkami.