Poeta to na pewno ktoś
Słuchajcie głosu poety
Choćby ten głos
był cienki jak włos
Jak jeden włos Julietty
Jeśli się zerwie włosek ten
to nasza nudna kula
upadnie w ciemność
Czy ja wiem
albo się zbłąka w chmurach
Słyszycie Czasem wisi coś
na jednym włosku wisi
Dziś włoskiem tym poety...

* do kogo zwraca się podmiot mówiący w wierszu ? przed czym pragnie ostrzec ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T07:59:12+01:00
Poeta zwraca się do nas adresat ów wiersza , chce nas ostrzec przed tym iż poeta jest kruchy i może go zabraknąć
4 2 4
2010-02-24T08:01:00+01:00
Podmiot mówiący w wierszu zwraca się do nas, do ludzi z planety Ziemia.Pragnie ostrzec,że jak by się coś złego stało na naszej planecie to już będzie po niej.Np. jeśli komety spadna to nie będzie naszej planety
3 2 3
2010-02-24T08:40:24+01:00
Poeta w tym wierszu zwraca się do Nas (ludzi Ziemskich). Po czym to widać? Poeta pisze: Słuchajcie, Słyszycie. Mówi on o naszej planecie. Skąd to widać? "Jeśli się zerwie włosek ten
to nasza nudna kula
upadnie w ciemność".

Mam nadzieję że pomogłam;)))
3 2 3