Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T08:10:17+01:00
Wykonaj wskazane przekształcenia.
a). 2t+4=t-3 /-4
2t=t-7
t=-7
b). 1-3t=3-4t /+4t
1+t=3
t=2
c).3(x-8)=6x-9 /:3
x-8=2x-3
-x=5
x=-5
Rozwiąż równania.
a).-3x=2x-10
-5x=10
x=-2
b). 2x-2=7-x
3x=9
x=3
c). 10=4-2x
2x=-6
x=-3
d). 2(x+1)=x
2x+2=x
x=-2
10 4 10
2010-02-24T08:21:34+01:00
2t+4=t-3 /-4
2t=t-7
t=-7
1-3t=3-4t /+4t
1+t=3
t=2
.3(x-8)=6x-9 /:3
x-8=2x-3
-x=5
x=-5
-3x=2x-10
-5x=10
x=-2
2x-2=7-x
3x=9
x=3
10=4-2x
2x=-6
x=-3
2(x+1)=x
2x+2=x
x=-2
7 3 7