Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T09:16:35+01:00
Roznica jest taka ze murzyn jest ciemny a eskimos dosłownie biały dzieje sie tak wskutek roznych kompletnie odległych miejsc zamieszkania. W miejscu gdzie zyja eskimosci temperatura jest caly czas ponizje zera slonce zadko sie przebija sposrod ujemnych temperatur a tam gdzie zyja murzyni jest non stop upał slonce ciągle nagrzewa jego skore powodując tzw. po naszemu opalenizne chocicaz top jego naturalny kolor
1 1 1
2010-02-24T09:23:51+01:00
Eskimos jest dosłownie brawie biały ponieważ tam gdzie mieszka nie sposób mieć inny odcień skóry; jest tam zimno ,a śnieg także opala i zmienia mu odcień skóry, temperatura jest tak niska że Eskimos ma białą skórę od tego chłodu.
Murzyn ma inne warunki niż Eskimos; u niego jest przeciwnie. W Afryce gdzie głównie mieszkają murzyni jest gorąco. Słońce opala i wysusza skórę; dzięki temu staję się dosłownie czarna.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T13:08:52+01:00
Różnica jest taka ze kazdy z nich ma inny kolor gdyz istnieje inny klimat murzyni posiadają wiecej melaniny i dzięki temu sa odporni na wysokie temperatury