Odpowiedzi

2010-02-24T09:44:52+01:00
Jest to gwiazda, dlatego że świeci swoim własnym światłem, a nie światłem odbitym.
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T09:45:54+01:00
Slonce to nie jest planeta. Słonce to naturalna kula obrtoowa ziemi. Nie jest planeta ponieważ swieci wlasnym światłem i poruysza sie wookolo planet by im dostarczyc swiatla
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T09:47:30+01:00
Słońce nie jest planetą, tylko gwiazdą. Jest tak, dlatego, że już od milionów lat dostarcza ludziom ciepła i świeci światłem własnym, a nie obditym.
4 3 4