Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T09:52:57+01:00
2KOH +SO₃ --> K₂SO₄ + H₂O
Ta sól to siarczan (VI) potasu.
2 5 2
2010-02-24T10:37:23+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A)reakcja wodorotlenku potasu z tlenkiem siarki (VI)
2 KOH + SO₃----->K₂SO₄ + H₂O
.................siarczan(VI) potasu
1 5 1