Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T12:28:42+01:00
Dzwonek elektryczny - służy do sygnalizacji dźwiękowej. Stosowano go kiedyś w telefonach, przy drzwiach wejściowych do domów, lub w szkołach jako sygnalizator ogłaszający początek i koniec lekcji. Działanie dzwonka elektrycznego polega na zjawisku elektromagnetycznym.

Opisując go można powiedzieć że posiada:
styki, młoteczek, stalowe ramię, przerywacz, klosz, wyłącznik główny, elektromagnes a także młoteczek.
2 4 2
2010-02-24T15:48:52+01:00
Dzwonek elekrtyczny to przedmiot , króry służy do sygnalizacji dźwiękowej.Obecnie jest używany w mieszkańcach , w telefonach komórkowych oraz domowych , czasami nawet w aparatach fotograficznych . Często dzwonek elektryczny jest użuwany w szkołach , jako sygnał końca lub początku lekcji .
3 1 3