Odpowiedzi

2009-10-17T12:57:32+02:00
Stowarzyszenie młodzieżowe - pomoc innym osobom, poznawanie nowych ludzi, usamodzielniamy się.

Zespół muzyczny - robimy to co kochamy (gramy, śpiewamy), sposób na spędzanie wolnego czasu, zabawa.

Organizacja charytatywna - pomagamy innym, uczymy radzić sobie z problemami, stajemy się bardziej wrażliwi.

Mam nadzieję, że coś z tego się przyda :P
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T13:29:08+02:00
Stowarzyszenie młodzieżowe:
- nawiązywanie nowych znajomości
- pomoc rówieśnikom
- rowiązywanie problemów w grupie

Zespół muzyczny:
- mozliwośc rozinięcia talentu
- nauka śpiewu gry na instrumentach
- mozliwość występów publicznych

Organizacja charytatywna:
- satysfakcja z pomocy innym
- pomoc potrzebujacym
- zdobywanie umiejętności
6 4 6