Odpowiedzi

2010-02-24T10:23:31+01:00
1.700zł+7%=749zł -cena biletu z VAT-EM
2.1337,50-7%=1243,8zł.-cena lodówki bez VAT-U
2010-02-24T10:26:46+01:00
1. Cena biletu to 749 zł
2. Cena lodówki z VAT 1250 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T10:27:31+01:00
Za bilet lotniczy z Warszawy do Szczecina trzeba zapłacić 700zł plus
7% podatku VAT. Jaka jest cena biletu ?
700-100%
x-7%
x=700*7/100
x=49
700+49=749
Odp. Bilet kosztuje 749zł.

Cena lodówki wraz z 7% podatkiem VAT wynosi 1337,50 zł. Oblicz cenę lodówki bez podatku VAT
1337,50 = 100%+7%=107%
x=1337,50*100%:107%
x=1250 zł
Odp. Cena lodówki bez podatku - 1250zł
3 5 3