Odpowiedzi

2010-02-24T10:26:25+01:00
Szczur z Ratatuj - Remy
Pamiętnik narkomanki - Barbara Rosiek
Zmierzch - Bella (Isabella) Swan, Edward Cullen

Proszę;*
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T10:27:43+01:00
Szczur z Ratatuj miał na imię Remy.
Postać z pamiętnika narkomanki miała na imię Basia Rosiek.
Z sagi zmierzch główna bohaterka miała na imię Bella a dokładnie Isabella Swan a bohater miał na imię Edward Cullen.
5 3 5
2010-02-24T14:55:43+01:00
1.Remy
2.Basia ( Barbara Rosiek, zarazem autorka książki)
3.Isabella Swan (Bella) & Edward Cullen
2 3 2