Odpowiedzi

2009-10-17T12:52:56+02:00
M. kraciasta, gorąca
D. kraciastej, gorącej
C. kraciastej, gorącej
B. kraciastą, gorącą
N. (z) kraciastą, gorącą
Msc. (o) kraciastej, gorącej
W. karaciasta!, gorąca!
18 2 18
2009-10-17T12:56:38+02:00
Łatwiej odmienia się z rzeczownikiem
Mianownik: kraciasta spódnica | gorące Słońce
Dopełniacz: kraciastej spódnicy | gorącego Słońca
Celownik: kraciastej spódnicy | gorącemu Słońcu
Biernik: kraciastą spódnicę | gorące Słońce
Narzędnik: (z) kraciastą spódnicą | (z) gorącym Słońcem
Miejscownik: (o) kraciastej spódnicy | (o) gorącym Słońcu
Wołacz: kraciasta spódnico! | gorące Słońce!
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T13:01:45+02:00
M.(mianownik.kto co?)kraciasta...gorące
D.(dopełniacz.kogo?czego?)kraciastej...gorącej
C.(celownik.komu?czemu?)kraciastej...gorącej
B.(biernik.kogo?co?)kraciastą...gorącą
N.(narzędnik.z kim?z czym?)kraciastą...gorącą
Ms.(miejscownik.o kim? o czym?)kraciastej...gorącje
W.(wołacz o!)kraciasta...gorąca
21 3 21