Odpowiedzi

2010-02-24T10:47:41+01:00
Warszawa położona jest 21°00' szerokości geograficznej wschodniej i 52°20' długości geograficznej północnej. Leży w Kotlinie Warszawskiej na nizinie, przez Warszawę przepływa najdłuższa rzeka w Polsce Wisła. Warszawa leży ok. 40 metrów nad poziomem morza.

;)
3 2 3
2010-02-24T10:49:03+01:00
Warszawa położona jest 21°00' szerokości geograficznej wschodniej i 52°20' długości geograficznej północnej.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T11:41:51+01:00
Warszawa leży w środkowym biegu Wisły, na Nizinie Środkowomazowieckiej, w odległości około 350 km od Karpat i Morza Bałtyckiego.
2 5 2